زمان جاری : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 12:07 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 74
نویسنده پیام
mahya آفلاین


ارسال‌ها : 427
عضویت: 23 /5 /1392
تشکرها : 270
تشکر شده : 180

حالت من :


کهرم:

سه سازمان مردم نهاد زیست محیطی از دریافت یارانه انصراف دادند مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سه سازمان مردم نهاد زیست محیطی با هدف کمک به محیط زیست کشور از دریافت یارانه انصراف دادند.
اسماعیل کهرم در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: انجمن زنان مبارز با آلودگی محیط زیست، کانون سبز فارس و کانون پژوهش و شناسایی زاگرس انصراف خود را از دریافت یارانه به سازمان محیط زیست اعلام کردند.
وی افزود: روز دوم شهریورماه ۹۲ در جلسه با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان های مردم نهاد زیست محیطی ( سمن ها ) در سازمان حفاظت محیط زیست پیشنهاد شد تا در مورد تاثیر تحریم ها بر محیط زیست نامه ای به بان کی مون رییس سازمان ملل نوشته شود.
کهرم ادامه داد: این نامه ارسال شد و بان کی مون در جواب نامه به تاثیر تحریم ها در محیط زیست ایران اذعان کرد.
وی افزود: بان کی مون در این نامه تاکید کرد که سازمان های مردم نهاد زیست محیطی خود را فعال کنید و در جلسه ای که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سمن ها برگزار شد در آن پیشنهاد انصراف دریافت یارانه به سمن ها داده شد که بعد از آن با استقبال این نهاد مردمی مواجه شد.
مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تاکنون سه سمن از دریافت یارانه خود به نفع محیط زیست انصراف دادند و انجمن دوستداران کوهستان هم اعلام کرد بعد از مشورت با اعضا نتیجه را به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه می کند.
کهرم افزود: در جلسه ای که در مورد انصراف یارانه ها در ریاست جمهوری برگزار شده بود در آن تاکید شد که یارانه هایی که انصراف داده می شود صرف سه گزینه بهداشت، اشتغال و محیط زیست شود.


محیا خسروی
منبع:http://www.doe.ir

سه شنبه 05 فروردین 1393 - 21:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mahya به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: betavet &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com